Vragen over GLUK en haar producten

  1. Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
    Onze Algemene Voorwaarden vind je hier.
  2. Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?
    Onze Privacy Statement kun je hier nalezen.
  3. Zijn alle bedragen inclusief BTW? 
    Ja, alle prijzen van artikelen zijn inclusief BTW.
  4. Hebben jullie ook een fysieke winkel?
    Nee, maar elke maand hebben wij wel een open dag waarbij je ons kunt ontmoeten en al je vragen kunt stellen, kunt komen proeven en shoppen! Kijk hiervoor op onze Facebookpagina.
  5. Waar komt de thee vandaan?
    Om kwaliteit te waarborgen werkt GLUK alleen samen met leveranciers die voldoen aan de hoogste Europese voedingsregelementen. De thee komt uit ons assortiment komt uit China, India en Zuid-Afrika.
  6. Hebben jullie ook biologische thee?
    Onze biologische thee geven wij het ‘Zuiver’ kenmerk. Dus wanneer je dit bij een thee ziet staan, betekent dat dit een biologische thee is.
  7.  Leveren jullie ook aan horeca of retail?
    Jazeker! Neem vrijblijvend contact op om te mogelijkheden te bespreken.

Betalen & Verzenden

  1. Hoe kan ik betalen?
    Je betaalt eenvoudig online met Ideal via je eigen bank.
  2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
    Bestellingen voor 15.00 uur worden binnen 2 werkdagen naar je verstuurd.
  3. Wat zijn de verzendkosten?
    Past je pakketje door de brievenbus? Dan bedragen de verzendkosten €3,50. Is het pakket groter? Dan betaal je €6,50 per pakket.
  4. Ik woon in de buurt, kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Ja, dat kan! Kies bij het afrekenmenu de optie ‘afhalen’. Er worden dan geen verzendkosten berekend. Je pakketje kun je dan afhalen in onze showroom in Berlicum. Dit kan in principe elke dag op afspraak.
  5. In woon in het buitenland. Kan ik ook bij jullie bestellen?
    Onze verzendkosten zijn gebaseerd op verzending binnen Nederland. Als je ons een mailtje stuurt met daarin je bestelling, dan laten we je weten wat de kosten zijn en kun je op basis daarvan beslissen of je de bestelling wilt plaatsen. Indien akkoord, dan zorgen we dat je een betaallink ontvangt om de betaling te voldoen waarna wij voor je aan de slag gaan.

Overig

  1. Mijn vraag staat er niet bij. Wat nu?
    Neem gerust contact met ons op via info@puurgluk.nl. Wij beantwoorden graag al je vragen.